RT gali netekti transliuotojo licencijos Jungtinėje Karalystėje

Praėjusią savaitę Jungtinės Karalystės ryšių reguliavimo institucijos Ofcom pranešime spaudai teigiama, kad institucija pradeda tirti organizacijos „TV Novosti“ veiklą. Ši organizacija valdo komunikacijos priemonę „RT“, geriau žinomą pavadinimu „Russia Today“.

Kaip teigiama pranešime spaudai, iki šiol „TV Novosti“ pernelyg neišsiskyrė iš kitų transliuotojų. Tačiau nuo kovo pradžios įvykių Salisbury mieste, kai buvęs dvigubas Rusijos šnipas Sergejus Skripalis ir jo duktė buvo apnuodyti cheminiu ginklu „Novičiok“, pastebėta, kad reikšmingai padaugėjo „RT“ transliuojamų programų, kurios suteikia pagrindą pradėti tyrimą dėl Ofcom transliavimo kodekso pažeidimų. Bene dažniausias pažeidimas – į laidas pasikviesti tik po vieną pašnekovą, kuris pilnai pritaria interviuotojo nuomonei, kad, pavyzdžiui, cheminį ginklą prieš Skripalius galėjo panaudoti pati Jungtinė Karalystė.

Papildomame Ofcom dokumente pabrėžiama, kad „galiausiai mes galime nuspręsti panaikinti licenciją, nes licencijos turėtojas nėra tinkamas ir sukalbamas“. Taip pat pastebima, kad dauguma „RT“ pažeidimų buvo susiję su Rusijos užsienio politika ir nesilaikė nešališkumo principų.